Forum Świat Roślin Owadożernych - Roraima

Roraima- niekończąca się transakcja...

Offline Regia

  • *
  • 1
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Roraima- niekończąca się transakcja...
« dnia: Czerwiec 15, 2017, 09:28:21 »
Witajcie.

Chciałabym wyrazić swoje zdanie oraz poinformować innych klientów, że taka sytuacja miała miejsce.
 Na stronie główniej Roraimy jest informacja o opóźnieniach, które mogą się pojawić, max do 7 dni. To nie jest dla mnie problem, więc złożyłam zamówienie na 6 dzbaneczników i podłoże. Zamówienie składałam 25 maja. W piątek próbowałam się dodzwonić. Otrzymałam sms, że niestety nie mogą odebrać i proszą o email, sms. Napisałam sms- dostałam sms zwrotny, że skontaktują się najszybciej jak to możliwe. Cały dzień nikt nie zadzwonił, więc wieczorem napisałam stosownego smsa- kiedy zamawiałam towar, co to było, że się martwię o zamówienie i że jeśli nie zostanie wysłane to będę musiała prosić o zwrot gotówki. Dopiero po tym smsie raczono do mnie oddzwonić, fakt- pani bardzo miła- przeprosiła mnie za brak kontaktu. Powiedziała, że zamówienie nie zostało wysłane ze wzgl na temperaturę- jako hodowca- uważam, że przez ostatnie dni, przynajmniej tu gdzie mieszkam- nie było takich upałów, które by mogły taką wysyłkę uniemożliwić. Pani obiecała gratis na przeprosiny i (co ważne!) sprawdziła prognozę pogody i obiecała że paczka zostanie nadana pocztą- przesyłką 24h- we wtorek, by paczka koniecznie doszła w środę.

Paczka oczywiście nie została nadana, a ja nie zostałam o tym poinformowana.
 Pracuję w obsłudze klienta już długi czas i wiem, że różne sytuacje się zdarzają. Że zdarzają się opóźnienia i że wysyłacie towar tylko od poniedziałku do środy i nie może być ani za zimno, ani za gorąco... to, że macie mało pracowników (bo tak mi powiedziano)- też już wiem- i rozumiem...
Tyle że standardy obsługi klienta w Waszej firmie pozostawiają wiele do życzenia...
Złożyłam zamówienie za ponad 280zł.. Dziś mija dokładnie TRZECI tydzień i nie ma śladu ani po dzbanecznikach ani po pieniądzach. Ani kontaktu ze strony Roraimy. Samemu trzeba się upominać o towar, mając nadzieję, że ktoś raczy odebrać telefon...

Prowadzę na FB stronę swojej hodowli. Miałam nadzieję, że po otrzymaniu roślin będę mogła zrobić Wam mini reklamę, jako zadowolony klient, ale w chwili obecnej wydaje mi się to niemożliwe z uwagi na to jak zostałam potraktowana.
Piszę tutaj, bo chcę zmusić do refleksji osoby tam pracujące. Może w końcu ktoś zauważy to moje zamówienie i potraktuje mnie poważnie.
Z uwagi na dzisiejsze święto- jutro będę dzwonić ponownie do Roraima. Jeśli nie załatwię tej sprawy jutro- będę domagać się ostatecznie zwrotu gotówki. 280zł to nie jest dla mnie mały pieniądz.

Bardzo mi przykro, że taka sytuacja zaistniała. Myślałam, że Roraima jest pewną i rzetelną firmą. Teraz jednak mam co do tego wątpliwości.

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2017, 11:57:05 wysłana przez Regia »

Offline syf

  • *
  • 1
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Roraima- niekończąca się transakcja...
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2017, 21:44:09 »
Jestem w podobnym położeniu. Aczkolwiek moje zamówienie było sporo mniejsze (50 zł z hakiem). Nie jestem w stanie doprosić się o informację o co chodzi. Raz mi piszą że już już wysyłamy będzie w tym tygodniu a za kilka dni po mojej interwencji okazuje się że ktoś na magazynie paczki pomylił, żenada :)
Telefonów to tam już chyba nikt nie odbiera a pod mailami przestali się już podpisywać z imienia i nazwiska, ot profesjonalizm pełną gębą :)
Szkoda, że nie trafiłem na to forum wcześniej i nie poczytałem na allegro komentarzy (a tu jeden negatywny pogania drugi) ,nie zdecydowałbym się na zakup. No nic kiedyś pewnie prześlą ale za kilka miesięcy spadnie temperatura i będzie tłumaczenie że nie wysłali z powodu mrozu :)